سلتیک - بارسلونا: کاتالونیایی ها در صدد انتقام اما بدون ستاره ی شماره ی یک خود

Andres Iniesta Barcelona ©Twitter/AndresIniesta Celtic Champions League  

-پسران جراردو مارتینو سه شنبه شب در صدد گرفتن انتقام از تیمی هستند که فصل گذشته در بازی برگشت مرحله گروهی متحمل کست تلخی برابر سلتیک شدند اما برای این کار آنها این بار مسی ستاره آرژانتینی خود را در اختیار نخواهند داشت و بدون شک سلتیک در خانه برابر هوادارانش تیمی متفاوت خواهد بود

نوامبر گذشته پسران نیل لنون به لطف گل های ویکتور وانیاما و تونی وات موفق شدند با حساب 2-1 شوک بزرگی به قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان وارد  کنند.

مسی در آن بازی تک گل دیر هنگام تیمش را به ثمر رساند تا مرهمی بر باخت آن شب تیمش باشد.اما حالا بازیکنی که در بازی اول تیمش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس در برد 4-0 تیمش موفق به انجام هت تریک شد نمی تواند تیمش را در این بازی به دلیل مصدومیت همراهی کند. در حالی که با آن هت تریک در روز افتتاحیه جزء بازیکنانی چون ماریو گومز و فیلیپو اینزاگی قرار گرفت که موفق به انجام این کار شدند.

با تمام این اوصاف جراردو مارتینو بازیکنان ذخیره ی خوب به اندازه ی کافی برای موفقیت در سلتیک پارک دارد که آنها را شانس اول پیروزی در این بازی قرار دهد.

مسی همچنین یک بار دیگر در بازی شنبه شب برای کاتالان ها گلزنی کرد تا بارسا هفتمین پیروزی متوالی اش در لالیگا را برابر آلمریا کسب کند اما این بازیکن فوق ستاره و تاثیر گذار به بازی سه شنبه نمی رسد.

در عین حال سلتیک بعد از شکست 2-0 برابر میلان در روز نخست این رقابت ها به سرعت با یک پیروزی در بازی شنبه شب به کاتالان ها هشدار دادند که در بهترین فرم آمادگی خود برای این جدال هستند.

این قهرمان اسکاتلندی موفق شد شنبه شب با پیروزی سنگین 5-2 برابر حریفش به برتری برسد.بازی که در آن جورجیوس ساماراس هت تریک کرد.

بارسلونا در این بازی یک بار دیگر جوردی آلبا مدافع را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اختیار نخواهد داشت در حالی که کارلس پویول مدافع و ایساک کوئنکا بازیساز به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند.

سلتیک هم استوان مویوکولو خرید تابستانی اش را در اختیار ندارد،بازیکنی که پیش از جدال با میلان در تمرینات با مصدومیت از ناحیه آشیل با پارگی روبرو شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:, | 20:33 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح